czwartek, 13 listopada 2014

Prolog + przedstawienie głównej postaci.

Witajcie, postanowilam sobie założyć tego o to bloga :D pisze już z 3 takie wspólne ale noo jakos tak mnie natchneło. Może mnie ktoś kojarzy z innych blogów czy coś. Mówią mi A-ya :D Moze po tym poznacie moją osobe :D Bez zbednych juz słów przedstawiam Wam główną bohaterke.




*werble*


Andrea Brooklyn Morgan

19 letnia hybryda (wampir i upadły anioł), mieszkająca w Miami. Ma najlepszego przyjaciela -Daemona ( przyp. autorki - nie bede wam pokazywać jego zdj :D wyobraźcie go sobie ). 
Jest typową "bad girl", stawia na swoim.  Jej  znajomi nie mogą sie z nią równać ( głownie dlatego że to ludzie, no prócz Daemona który z nią  upadł).
Interesują ją dobre książki, pisanie opowiadań, śpiewanie, słuchanie muzyki oraz modelowanie.  


To tyle :D 
Zapraszam na króciutki prolog 
Króciutki - bo nie chce za duzo zdradzać. Do nastepnego :*

Prolog

-Daemon ! - zawołałam.
-Czego?
Jak ja go nienawidze. Lecz teraz nie miałam na to czasu. Dostaliśmy pióro. Pióro anioła. A to nie było normalne.
-Chodz tu. Rusz dupe!
Przyszedł do mnie po paru sekundach. 
-Co? 
Pokazałam palcem na pióro.
-Ale jak?
-Dae mnie sie nie pytaj.
-Co to znaczy?
-To znaczy że musimy kogoś znaleźć i to szybko .
W tym momencie ktoś zapukał do drzwi.
-Marcel - powiedzieliśmy razem.
Marcel był aniołem i to nie byle jakim.

5 komentarzy:

  1. Czekam na więcej *.* Co ile będziesz wstawiać ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem. Kiedy wena najdzie :D Myśle że może jutro dodam jakiś rozdział :D zależy ile bede miała zadane bo ostatnio babka z polszy zaszalała i siedziałam na tym prawie 2 godz ;-;
    Cóż poinformuje Cie :D
    Dziekuje za kom :*

    OdpowiedzUsuń