piątek, 21 listopada 2014

Rozdział 6

Daemon
Andrea wyszła z "pokoju".
-An?
Spojrzała na mnie z czułością.
Podeszła do mnie. Nie wiedziałem co zamierza zrobić. Po chwili zastanowienia, przytuliła mnie.  Wtuliłem twarz, w zgięcie jej szyi.
Pachniała jaśminem.
-Kocham Cie - powiedziała.
-Ja też Cie kocham - odpowiedziałem.
Chciałem żeby to powiedziała. Tak bardzo chciałem.  Ale to tylko wizja.
-Wszystko dobrze?
-Powiedziałeś do mnie An.
-I co w związku z tym?
-Nikt nigdy do mnie tak nie powiedziałeś. Nigdy nikt mnie tak nieinazwał.
-Jeśli nie chcesz, nie będe tak  mówił.
Była troche.. rozkojarzona?
-Nie. Możesz tak do mnie mówić. To nawet fajne.
Uśmiechneła się do mnie. Odwzajemniłem uśmiech. Tak pięknie się uśmiechała.

Andrea
Tak bardzo chciałam mu powiedzieć że go kocham. Chciałam ale nie mogłam. Nie mogłam zniszczyć naszej przyjaźni. Uśmiechnełam się.  I odeszłam. Poszłam do pokoju. Poszłam zagrać w .. w cokolwiek. Dodałam kolejne zdjęcie na Facebook'a.










 
     Zrobiłam to zdjęcie z 
Daemonem. Mieliśmy wtedy sesje. 
Chciałabym ułożyć sobie życie.




Taki krótki rozdzialik, na wieczór. Powstał z nudy, tak dla 
Was.

Mulego wieczoru :*
/A-ya

6 komentarzy:

  1. Dopiero dzisiaj odkryłam twojego bloga, ale przyznam że jest super ;) jedyne do czego się przyczepie to to, że taki krótki rozdział :(
    Czekam na nowy i zapraszam do siebie. Jeśli wpadniesz, zostaw po sobie ślad w postaci choćby krótkiego komentarza wyrażającego opinię i radzacego co powinnam poprawić :3
    every-angel-has-its-own-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrze jak bd miała chwilke :)
      Dziekuje za te miłe słowa c;
      Zawsze się staram dodać dłuższy ale.. nie wychodzi. :*
      A-ya
      (Zapraszam rowniez na http://tvd-inna-nasza-historia.blogspot.com )

      Usuń
  2. Czekam na ciąg dalszy ;3 A Andrea i Daemon powinni być razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka scenka <3 :D czekam na takich więcej ^^ jestem ciekawa jak się potoczy to piękne uczucie :* Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andremon xD:D
      Dziekuje :*
      Nwm wlasnie co mam z nimi zrobić. Cóż.
      Pozdrawiam :*
      A-ya

      Usuń